Despre noi

S.C. INOVATIV S.R.L. RO - Satu Mare - 440049 Str. R

 

Conditii generale de rezolvare a garantiilor

 

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producatori. Certificatele de garantie sunt emise de SC INOVATIV SRL si clientii vor apela la Centrul nostru de Service Autorizat Inovativ, situat in Str Randunelelor Nr 2, Cod postal 440049, Jud. Satu Mare, Oras Satu Mare.

 

Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte clientii nostri in cazul aparitiei unor probleme de garantie in vederea rezolvarii cat mai rapide.

 

Clientul ne va contacta telefonic sau prin e-mail pentru a ne cere un process verbal de constatare defecte.

 

Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de client si va emite numarul de autorizare a preluarii in service care va fi trimis pe adresa de e-mail al clientului sau  fax. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre client direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi trimise sau predate direct la centrul de service din in Str Randunelelor, Nr 2, Cod postal 440049, Jud. Satu Mare, Oras Satu Mare.

 

Coletul cu produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite va contine obligatoriu:

 

    * ambalajul in original

    * o copie dupa factura si certificatul de garantie in original

    * elementele de identificare intacte ( numar serial sau ambalajul original - in cazul in care acest este trecut numai pe acesta).

 

Aceleasi documente trebuie prezentate si in cazul in care doriti sa veniti personal la sediul centrului nostru de service.

 

Produsele defecte aflate in perioada de garantie se vor trimite inapoi la firma SC INOVATIV SRL Str. Randunelelor, NR.2, Cod postal 440049, Jud. Satu Mare, Oras Satu Mare prin intermediul FAN COURIER, iar costurile vor fi suportae de firma SC INOVATIV SRL.

 

Serviciul FAN COURIER va fi PLATIT de catre client in cazurile in care:

 

    * produsul nu se mai afla in perioada de garantie

    * defectul reclamat nu se manifesta

    * defectiuniile nu intra in conditiile de acordare a garantiei

    * in cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de constatare in valoare de 40 RON.

 

Nu primim in garantie produsele care:

 

    * sunt neambalate     

    * nu au o copie dupa factura si certificatul de garantie in original

    * nu au elementele de identificare intacte ( numar serial sau ambalajul original - in cazul in care acest este trecut numai pe acesta).

 

Garantiile se vor solutionata in termen maxim de 20 de zile lucratoare de la receptia produsului in centrul de service.

 

Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de preluare in garantie vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor declarata de client la trimiterea coletului. Orice inadvertenta intre starea declarata de client la completarea formularului de retur si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce eliminarea acelor defecte din lista celor acoperite de ganatie, compania noastra neputand fi facuta raspunzatoare de acele defecte aparute in timpul transportului.

 

Este posibil ca starea produsului receptionat la garantie sa nu permita inlocuirea acestuia decat dupa remedierea defectelor aparute pe timpul transportului, caz in care clientul va fi instiintat de aceste costuri, el putand alege intre inlocuire si reparare cu plata acestor costuri, sau returnarea contravalorii produsului mai putin costurile respective.

 

Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 48 de ore de la receptia produsului defect in centrul nostru de service, in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

 

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service (receptia coletului conform indicatiilor de mai sus), pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.

 

Nu se acorda garantie la:

 

    * Produse folosite necorespunzator

    * Produsele lovite, care au semne clare de soc fizic

    * Produsele defectate in urma unor socuri electrice


AcasaAcasa

Cos

Nici un produs

Transport 0.00 RON
Total 0.00 RON

Cos Mergi la casa

Produse noi

Nici un produs nou în acest moment