Alegerea produsului

Clientii nostri au posibilitatea de a alege, respectiv, sa comande din produsele magazinului. Clientul, printr-un click pe produsul ales poate vizualiza prezentarea mai ampla a acestuia. In cazul intentiei de cumparare, puteti plasa produsul intr-un cos de cumparaturi virtual, prin apasarea butonului ”Cos de cumparaturi”. Apasand butonul ”Vizualizare” puteti vedea produsele puse in coș cu ocazia cumparaturii, respectiv suma finala de achitat si costurile de livrare. Aici puteti verifica corectitudinea comenzii, in special in ceea ce priveste preturile, cantitatile, pe care le puteti modifica sau corecta in functie de dorinte. Cosul va calcula automat suma finala a comenzii.

Trimiterea comenzii

Daca considerati corespunzatoare cantitatea produselor puse in coș, ati verificat suma finala si ati decis sa le cumparati, trebuie sa apasati butonul ”Plata”. Dupa acest pas aveti posibilitatea sa alegeti daca doriti sa intrati ca si utilizator inregistrat sau doriti sa va inregistrati ca si cumparator nou, ori dupa caz, vreti sa cumparati fara inregistrare. Daca ati mai facut cumparaturi in magazinul nostru sa introduceti adresa de e-mail si parola data la prima inregistrare. Daca doriti sa va inregistrati ca si client nou, sa furnizati datele necesare cumparaturii pe care sistemul le va stoca astfel incat, la urmatoarele cumparaturi va fi nevoie doar de o simpla autentificare. In caz de cumparaturi fara inregistrare, sa furnizati adresa de facturare si de livrare. In pasul urmator alegeti modalitatea de livrare care va convine (preluare personal sau prin curierat) respectiv modalitatea de plata (la receptia comenzii, card bancar, virament bancar, numerar). Daca sunteti de acord cu continutul comenzii apasati butonul ”Comanda” pentru a trimite comanda.

Preturile

Preturile sunt preturile de lista valabile in momentul comenzii si pe care le regasiti in dreptul produselor in magazinul on-line. Preturile sunt cele finale, contin TVA, in schimb nu contin costurile de livrare. Costurile de livrare le regasiti pe parcursul procedurii de incasare inaintea finalizarii comenzii, respectiv in cadrul Conditiilor de comericalizare. In cazul in care apare o eroare sau o deficienta a produselor sau a prețurilor ne rezervam dreptul la corectare. In astfel de cazuri, dupa constatarea si corectarea erorii o sa informam imediat clientii asupra noilor date. Ca urmare clientul poate confirma inca odata comanda sau oricare dintre parti are posibilitatea de a renunta la contract.

Prelucrarea comenzilor

Prelucrarea comenzilor are loc in termen de 24 de ore.

Posibilitatea corectarii greselilor de introducere a datelor.

Aveti posibilitatea de a corecta eventualele greseli inainte sa apasati butonul ”Comanda”.

Confirmarea

Confirmam fiecare comanda prin e-mail. Acest lucru insemana ca in urma plasariii comenzii o sa primiti un e-mail generat automat despre primirea comenzii si (ulterior) unul cu data estimata a livrarii. In cazul unei confirmari telefonice ca sunati la serviciul clienti sau la oricare din numerele de telefon din e-mail.

Conditii de plata

In magazinul nostru on-line aveti posibilitatea de a plati prin plata personala la preluare (Ramburs); pretul de achizitie impreuna cu cheltuielile de livrare se vor achita prin ramburs, la preluare, persoanei care face livrarea coletului.

Livrarea

Livrarea si predarea coletului se va face prin serviciul de curierat rapid Fan Courier. Costul de livrare este in functie de greutate.

 Transport standard 0-3 kg 12.00 RON
Transport standard 3-6 kg 15.00 RON
Transport standard 6-9 kg 18.00 RON
Trasnport standard 9-12 kg 21.00 RON
Trasnport standard 12-18 kg 27.00 RON
Trasnport standard 18-24 kg 33.00 RON
Trasnport standard 24-36 kg 45.00 RON
Trasnport standard 36-48 kg 57.00 RON
Trasnport standard 48-60 kg 69.00 RON
Transport standard 60-300 kg 90.00 RON

 

Termenul de livrare al produselor va va fi prezentat de catre magazinul nostru pe durata procedurii de incasare, si va fi inclus si in continutul e-mailului de confirmare. Puteti sa cadeti de acord asupra termenului de livrare si telefonic la unul din numerele de telefon din e-mailul de confirmare. Perioadele de livrare sunt de doua tipuri, respectiv livrarea normala - in termen de 3 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii pe e-mail sau prin telefon – si se aplica doar produselor disponibile in stocul depozitului sau livrare extinsa – intr-o perioada aproximativa de 21 de zile calendaristice de la data confirmarii comenzii pe e-mail sau prin telefon – si se aplica pentru produsele importate de la furnizorii directi ai marcilor respective de care apartin produsele in cauza.

Renuntarea la livrare

In cazul in care magazinul on-line nu isi respecta o obligatie contractuala deoarece nu este disponibil produsul definit prin contract, respectiv, nu are posibilitatea sa furnizeze serviciul comandat, are obligatia de a anunta clientul. Magazinul on-line nu incheie contract cu minori. Clientul, prin acceptarea conditiilor generale, declara ca nu este minor.

Returnarea produsului

Produsul poate fi returnat doar in starea originala si in ambalajul original, in stare cantitativa si calitativa impecabila.

Informarea privind conditiile incheiereii contractului

Limba contractului este limba romana; contractul incheiat se considera a fi incheiat in scris. Legea care guverneaza contractul este legea romana. 

Dreptul la renuntare / Garantia de returnare

Clientul poate renunta la contract in termen de 14 zile fara un motiv anume. Dreptul de renuntare se naste din ziua in care a preluat produsele. Anularea contractului prin refuzarea de primire a coletului poate fi facuta la curierat la momentul livrarii coletului in cazul in care bunurile sunt livrate fara acordul si anuntarea clientului de catre operatorii magazinului online, dupa expirarea termenului initial de livrare, din motive care nu pot fi imputate clientului sau din motive de forta majora. Comerciantul este obligat sa returneze sumele achitate de catre client fara lipsuri si in termen maxim de treizeci de zile de la data renuntarii. Clientul va suporta cheltuielile legate de returnare, aparute de pe urma exercitarii dreptului de renuntare. In afara de aceasta, clientul nu are nici o alta obligatie de plata. Comerciantul in schimb poate solicita despagubiri pentru daunele suferite de produs de pe urma utilizarii necorespunzatoare. Daca produsul returnat in baza renuntarii nu este in stare impecabila si nu se poate vinde din nou, clientul are obligatia de a plati despagubire comerciantului, in conditiile in care a provocat prin neglijența deteriorarea, distrugerea sau imposibilitatea returnarii produsului. In cazul in care, la deschiderea coletului, in prezența persoanei care face livrarea (curierul) se constata ca produsul este deteriorat si deteriorarea a survenit inaintea preluarii produsului, asiguram imediat returnarea produsului si anularea vanzrii. Orice deteriorare, lipsuri cantitative trebuie incluse in procesul-verbal de predare/preluare intocmit la preluarea produselor.

Clauze privind dreptul de proprietate

Marfa livrata va ramane in custodia persoanei juridice care face livrarea pana in momentul achitarii integrale a pretului de achizitie. 

Modificarea sau anularea comenzii

La plasarea comenzii, software-ul magazinului on-line va transmite imediat clientului un mesaj cu inregistrarea comenzii. Aceasta informare nu se considera a fi un contract incheiat intre client si vanzator ci doar semnaleaza clientului faptul ca intentia lui de comanda a fost inregistrata si transmisa catre personalul abilitat al vanzatorului. Vanzatorul ofera posibilitatea clientului ca pana la livrarea comenzii sa isi retraga comanda pe cale electronica sau telefonica.