Cum sa ma inregistrez?

Pentru a putea cumpara in sculeshop.ro este nevoie sa inregistrati un profil al Dvs. Inregistrarea este rapida si usoara – singurele date care trebuie completate sunt: nume, adresa de email valabila si parola. Inregistrarea se face prin linkul Inregistrare  – sub meniul Intra in cont. Profilul creat va va da posibilitatea sa plasati comenzi si sa urmariti starea lor. Inregistrarea profilului, de asemenea, va ofera posibilitatea sa primiti iformatii despre reduceri atractive si oferte speciale.

Cum pot lua legatura cu departamentul de relatii clienti?

Va rugam sa folositi oricare din urmatoarele metode pentru a ne contacta: 

  • formular de contact din rubrica "Contact"
  • printr-un email la info@sculeshop.ro
  • prin telefon la nr. 0773-35.60.67

Preturile afisate includ TVA?

Preturile afisate pe sculeshop.ro includ toate taxele si reprezinta suma pe care o veti achita pentru produsul comandat.

Sunt toate produsele afisate in stoc?

Toate produsele afisate pe sculeshop.ro sunt disponibile pe stoc in momentul afisarii. Totusi, actualizarea stocului poate fi efectuata doar in momentul finalizarii comenzii, fiind posibil ca o parte din produsele adaugate de dumneavoastra in coș, sa fie comandate anterior de alt client, epuizand stocul.

Este posibil sa primesc o notificare pe email atunci cand aveti promotii sau reactualizati stocul?

Da. Va rugam sa folositi formularul de abonare la "Newsletter" si veti primi notificari despre lucrurile interesante de pe sculeshop.ro

Pot sa ma dezabonez de la Newsletter?

Bineințeles. Va rugam sa folositi link-ul de dezabonare afisat in josul oricarui newsletter primit de la sculeshop.ro.

Voi primi confirmare pentru comanda mea?

Da, imediat dupa ce apasati pe butonul "Comand", in mod automat, va va fi trimis email pentru confirmarea plasarii comenzii, care contine si numarul ei.

Nu am primit email-ul de confirmare al comenzii!

Va rugam sa verificati directorul de email-uri nedorite (Spam/Bulk). Pentru a va asigura ca primiti fiecare email de la noi, va rugam sa adaugati adresa info@sculeshop.ro in lista d-voastra de contacte.

Pot sa imi anulez comanda?

Puteti solicita acest lucru apeland consultantii nostri la numarul de telefon afisat pe site.

Pot solicita expedierea la o alta data?

Daca doriti sa amanati expedierea comenzii dumneavoastra, dar nu mai mult de 5 zile, va rugam sa ne contactati.

Ce se intampla daca primesc un articol defect?

Toate produsele oferite de sculeshop.ro sunt in stare impecabila. Totusi, daca in mod exceptional primiti un produs cu un defect, va rugam sa luati legatura cu departamentul nostru de servicii clienti, schimbul produselor urmand a se efectua gratuit.

Ce fac daca am primit un articol diferit?

Daca in urma unei erori de procesare ati primit un articol diferit, va rugam sa luati legatura cu departamentul nostru de servicii clienti, schimbul produselor urmand a se efectua gratuit.

Pot sa modific sau refuz comanda mea?

Inainte sa apasati pe butonul „Comand“, aveti posibilitatea sa va intoarceti inapoi la pasii din Cos si sa faceti modificari (sa eliminati produse, sa schimbati adresa pentru livrare, etc.). Apasand pe butonul „Comand“ Dvs. confirmati comanda plasata si nu mai aveti posibilitate  de a o modifica in nici un fel.

Daca doriti sa refuzati comanda este necesar sa ne contactati telefonic sau prin email. Daca produsul este deja expediat catre Dvs, dupa primirea lui, il puteti returna suportand cheltuielile privind serviciul de curierat.

Cum pot plati produsele comandate?

Puteti plati produsele comandate prin mai multe modalitati:

1.) la primirea lor – curierului la livrare;

2.) cu carduri de credit sau debit MasterCard, Maestro, VISA;

Cum si cand va fi livrata comanda mea?

Livrarile se efectueaza de catre societatea de curierat Fan Courier sau Transilvania Post. Livrarile se efectueaza pana la adresa Dvs. Termenul de livrare este pana la 3 zile lucratoare. Comenzile efectuate dupa ora 15.00, sambata, duminica si in zilele de sarbatori, se prelucreaza in urmatoarea zi lucratoare..